generau i jego historie

photo

Temat: Co po Virago ... Opis, wrażenia z jazdy, itd...

Rozważam zakup Kawasaki Vulcan NOMAD 1500 z 2000 roku.Ma ktoś z Was wiedzę na temat tego modelu??Jak się sprawuje na drodze , jak silnik no i czy awaryjny?? Proszę o jakieś opinie bo ciężko na temat tego modelu coś w necie znaleźć.

Nie jestem mocny w jego temacie i jedyne co wiem to to, że w przeciwieństwie do 1600 to ten jest jeszcze na gaźnikach. A tak poza tym to technicznie jest taki sam jak VN 1500, z tym, że ma wydech po dwóch stronach poprowadzone.
Obawiam się, że aby zdobyć jakąś bogatszą wiedzę musisz po amerykańskich forach pobiegać.
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=4817



Temat: Bry :)
Witam!
No to ja ten tego... chcialam sie przywitac Z uwagi na mój dość młody wiek niestety yamaszki jeszcze nie posiadam, ale niedlugo posiade ten szczyt moich marzeń, bo 18 sie zbliża Mam nadzieję na 535 -kę, ale po początkach z motocyklem którym był Kawasaki Vulcan 1500 zastanawiam się nad czymś większym, póki co mam jeszcze troche czasu

Wszystkich witam i pozdrawiam
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=2994


Temat: ##VIRAGO o2o ZACHODNIA DOLINA##
Ale tu cisza jak makiem zasiał ja też mam dzisial dzień lenia - przy tej temperaturze nic mi sie nie chce, ale wieczorem jak się oziębi chyba pośmigam sobie koło komina.

Chyba mam już motorek za którym będe się powoli rozglądał - Kawassaki VN 1500 Vulcan Classic N-1.
Nie obchodzi na razie mnie że jest chłodzony cieczą, ALE ma wskażnik paliwa!!! wydaje się że tylne siodełko jest w miare wygodne, no i najważniejsze ma wtrysk paliwa!!!! i 1500cm.
No i ceny też są do przełknięcia dla mnie.
No i chyba parametry silnika są też niezłe, ponoć powinien się też dobrae prowadzić.
Musze się na takim przejechać i spróbować go popchać ciekawe.

Przynajmiej wiem za czym się rozgladać.
Boje się tylko czy on jest chociaż troche mniejszy od VTXa?


Co Wy na to......
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=5869


Temat: Hejże
Witam wszystkich motórzystów nowy tutaj jestem. Mam 23 lata, pracuje i studiuje, na motórze jeżdże od 3 lat, obecnie śmigam na Kawasaki Vulcan 1500 Nomad Tourer. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów, korzystając z okazji, zapytam sie Was czy jest ktoś zainteresowany wykorzystać swoją ładną maszyne jako członka eskorty w ramach świadczenia usług ślubnych (okolice kalisza, sezon letni). Mówiąc krótko.. szukam kampana do tego interesu. Gdyby ktoś był chętny i chciał dorobić tak jak ja, to możemy się dogadać. http://www.motocyklisci.k...smiles/boss.png Bye...
Źródło: motocyklisci.kalisz.pl/viewtopic.php?t=2148


Temat: Założ Postać
Imię, nazwisko:Kenny Senji
Wiek:14
Domena:Subterra.
Bakugany:Vulcan-380G
Rycerz Subterry-330G
El Condor-320G
Kasa:1500$
Ranking:--
Karty mocy:1
Karty otwarcia:20
Historia gracza:Miłość Kennego do Bakuganów zaczęła się kiedy jego brat dostał Vulcana Subterry.Brat Kennego,Matt posługiwał się trzema bakuganami :Vulcanem,Wariusem i Żądłoidem.W swoim mieście uważany był za najlepszego gracza bakugan.Kenny uczył się od swojego brata jak grać w bakugany.Kenny bardzo lubił bakugany lecz jego rodzice uważali,że jest jeszcze na to za młody.Kenny skończył 14 lat ,a Matt musiał wyruszyć na studia.W prezencie od starszego brata Kenny dostał silnego Vulcana.Tak oto zaczęła sięprzygoda młodego adepta domeny Subterry.
Źródło: archiwum.bakuforum.cba.pl/viewtopic.php?t=14


Temat: : Filmy,filmiki, pokazy
kawasaki vn 1500 mean streak

tutaj foto:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kawasaki/Vulcan,1500,Mean,Streak/23157

tutaj jak gada
http://pl.youtube.com/watch?v=jZwBOUg_PVs
Źródło: war.budo.net.pl/viewtopic.php?t=40109


Temat: Odchodza.......
Ja podobnie jak Bloke, nie potrafię się skupić na jednym sprzęcie;) Do tego ruszają mnie również choppery/cruisery. Jednym słowem-przesranka. Dlatego stoi na dole mw, vulcan 1500 i pierdziawa dkw(ale to już bardziej ciekawostka i pewnie na sprzedaż).
A jak jeszcze trochę popiszecie o cafe racer'ach to mnie szlag trafi Zrobiłem raz takiego na bazie junaka dawno temu(z 15 lat już będzie), fajnie się tym jeździło i ludzie się oglądali. Szkoda,że żadne zdjęcie się nie zachowało...

A, i z tym odchodzeniem to jest tak, że często wracają. Ktoś już zauważył wcześniej. Sam wiem coś o tym
Źródło: redmotorz.pl/forum/viewtopic.php?t=2447


Temat: VN 1500 i 1600 - manuale
Przez czas jaki użytkuje swojego VN udało mi się ściągnąć trochę różnych materiałów: instrukcji użytkownika i serwisowych, katalogów, danych, itp.
Myślę że każdemu przyda się dawka literatury i dlatego wrzuciłem paczkę spakowaną .rar na zewnętrzny serwer z którego każdy zainteresowany będzie mógł sobie ją ściągnąć.
Zebrane materiały dotyczą Vulcanów 1500 i 1600, a cyfry w tytułach plików oznaczają rok produkcji

W archiwum znajdują się:

• Kawasaki VN1500 - schemat elektr.pdf
• Kawasaki VN1500 - Technical Data_07.pdf
• Kawasaki VN1500 Classic - Accesories.pdf
• Kawasaki VN1500 Classic_07 Owners Manual.pdf
• Kawasaki VN1500 Classic_07 Katalog czesci.pdf
• Kawasaki VN1500 Classic_98 Service Manual.pdf
• Kawasaki VN1600 A1.A2 Vulcan_03 Service Manual.pdf
• Kawasaki VN1600 MeanStreak Service Manual.pdf
• Kawasaki VN1600 Nomad, Classic Tourer Motorcycle Assembly & Preparation Manual.pdf
• Kawasaki VULCAN Cruisers_08.pdf
• Kawasaki_CRUISER_Accesories_04. pdf
• Kawasaki_CRUISER_Accesories_05.pdf
• Kawasaki_CRUISER_Accesories _07.pdf


http://www.megaupload.com/?d=TKLP2V8Q
hasło: vulcaneria
Plik ma 101 Mb


Może ktoś jeszcze ma inną dokumentację której tu nie ma ?
Źródło: vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=444


Temat: Rozmiary Vulcana 800 - prośba o poradę
Dzięki, super, obawiam się, że niestety nie będę mógł być obecny na zlocie. Właśnie przesiadam się z zabytkowego Capri na motocykl po 10 latach nie jeżdzenia, i myślę, iż Vulcan na 1 sprzęt byłby dobry.
Jeśli piszecie, że większy od sporciaka, i dają osoby radę większego wzrostu, to ok.
zastanawiałem się nad 1500, ale to chyba przesada na początek, tym bardziej, że dotąd ujeżdżałem Junaka i Dniepra Choppera.
Źródło: vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=421


Temat: Classic, a Vulcan
Spotkałem w niedzielę gościa na "Kawasaki 1500 Classic".
Walę do chłopa jak do swojego, a on, że on nie żaden Vulcan tylko Classic.
Nie polemizowałem, ale wyglądał jak Vulcan.
Zdzichu był ze mną (na zlocie zielona 900), podrapali my się w głowy, może facet nie wie na czym jeździ?
Czy ktoś jest biegły w tym temacie?
Źródło: vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=524


Temat: Intruder VL 1500
Jeden zasadniczy argument ceny części i dostępność do nich . VN 1500 (1600) jest produkowany w USA, więc trzeba czekać nawet do 2 miesięcy na zamówione graty, cenę podnoszą pośrednicy, cło i transport zza oceanu. Poza tym Kawasaki ma złą opinię, wcześniejsze Vulcany 1500 miały fabryczną normę zużycia oleju 1litr/1000 km , i tyle paliły . W obecnych rocznikach (chyba po 94 lub 96 roku) wyeliminowano tą wadę, ale fama poozostała. Silnik w intruzie 1500 jest sprawdzony i bezawaryjny (to rozwinięcie silnika od 1400). W kawie siadają np. kasatory (popychacze) hydrauliczne, koszt jednego to prawie 300 zl, sam policz ile potrzeba na silnik, jeśli masz po 4 zawory na cylinder
No i Vulcan brzydki jest , ale o gustach się podobno nie dyskutuje
Źródło: dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=968


Temat: Pozdrawiam z Kamienia!
Witajcie!
Jestem świeżo upieczonym właścicielem VL1500. Całkiem zielony nie jestem bo wcześniej był Vulcan 1500, Marauder 800 a jeszcze wcześniej Intruder 600. Wszystkie miło wspominam jednak nie ukrywam że na VL-kę chorowałem zawsze
Mam nadzieję że miło będzie się z Wami dzielić wiedzą i może kiedyś spotkać...
A teraz biorę się za lekturę forum
Źródło: dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=4359


Temat: Modernizacja za pomocą zestawów FaktoryPro
Wieniek, dzięki, też mnie kierowało w stronę "3" po tym co wyczytałem, ale wolałem zapytać. Mój intruz to 1995 USA, czyli jeszcze załapałem się na przekładnię 4-kę, na czym mi zależało. Niestety seryjnie z naszym paliwem chodził jak kupa, a teraz faktycznie jakby brakowało mu paliwa przez te małe dysze na konkretniejszych przyspieszeniach i prędkościach. Bez hamowni można tylko gdybać, bo inaczej trzeba by go zgasić przy wyższej prędkości i po czasie skontrolować świece, ale i bez tego wiem że trochę go duszą dysze.
O ten moduł warto chyba zawalczyć, bo rozklekotany Vulcan 1500 miesza mnie nieco, a po modyfikacjach moto ma potencjał by to zmienić. Moduł nawet teraz na allegro stoi za 500 zł, mam okazję też kupić w tej kwocie, chyba warto.

EDIT: Mam jeszcze pytanie odnośnie wersji Dyna 3000, bo widzę, że do Intruza są 2! D3K3-1 1990-1995 i D3K3-2 1996-2005. Jeszcze nie wiem jaką gość ma na sprzedaż, wie kto czym się różnią właściwie?
Źródło: dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=1959


Temat: Regulator napięcia???
No zaraz zaraz! 13,4-14,4 V niezależnie od obrotów silnika?!? To chyba piszesz o napięciu dobrze naładowanego akumulatora, bo na pewno nie o napięciu na regulatorze napięcia. Spróbuj przykręcić trochę obroty i zmierz napięcie na regulatorze, jestem pewien, że będzie dużo niższe.
Podam dokładne dane na ten temat, spisane z serwisówki. Maksymalne napięcie ładowania na regulatorze napięcia:
- VN1500 A Vulcan 87-91 i VN1500 B/C 87-97: 14,5V/4000 obr.
- VN1500 D Classic 97-98 i VN1500 E1/F1 Classic 98-00: 14V/4000 obr.
- VN1500 Classic Tourer Nomad 98-00 i VN1500 Drifter 99-00: 14-15V/3000 obr.
Źródło: polishbikers.com/showthread.php?t=2197


Temat: Regulator napięcia???

No zaraz zaraz! 13,4-14,4 V niezależnie od obrotów silnika?!? To chyba piszesz o napięciu dobrze naładowanego akumulatora, bo na pewno nie o napięciu na regulatorze napięcia. Spróbuj przykręcić trochę obroty i zmierz napięcie na regulatorze, jestem pewien, że będzie dużo niższe.
Podam dokładne dane na ten temat, spisane z serwisówki. Maksymalne napięcie ładowania na regulatorze napięcia:
- VN1500 A Vulcan 87-91 i VN1500 B/C 87-97: 14,5V/4000 obr.
- VN1500 D Classic 97-98 i VN1500 E1/F1 Classic 98-00: 14V/4000 obr.
- VN1500 Classic Tourer Nomad 98-00 i VN1500 Drifter 99-00: 14-15V/3000 obr.
Witaj!!!
Mam pytanie?
A mianowicie chodzi mi o to ze nomad powinien pokazywac 14-15volt !!!!
(nie wiem czy dobrze sprawdzałem ? na klemach aku podczas pracy silnika ?
bo jak tak to u mnie jest prawie 14 volt to chyba jest za mało?)
Regulatory wymieniłem czyżby coś jeszcze było padnięte?
Zaznaczam iż akumulator trochę dostał bo na niego działało napięcie 20 volt i wygotowało go i nie ma siły kręcić

Jeszcze czekam na nowy aku i wtedy sprawdzę
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Źródło: polishbikers.com/showthread.php?t=2197


Temat: Kawa Vulcan 1500 2004 - manual baaardzo potrzebny
Kawa Vulcan 1500 2004 - manual baaardzo potrzebny
  Bardzo potrzebuje manuala serwisowego (jezyk obojetny) do Kawasaki VL1500
Vulcam z 2004 roku.
Czy ktos moze mi pomoc.. pls... ?

Z gory dziekuje.
Zonda



Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=5937


Temat: Co po Virago ... Opis, wrażenia z jazdy, itd...
Rozważam zakup Kawasaki Vulcan NOMAD 1500 z 2000 roku.Ma ktoś z Was wiedzę na temat tego modelu??Jak się sprawuje na drodze , jak silnik no i czy awaryjny?? Proszę o jakieś opinie bo ciężko na temat tego modelu coś w necie znaleźć.
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=4817