generau i jego historie

photo

Temat: Konkurs TGF2
Pfff Jaworz w Ślimaczku jest lepszy cover: http://fabrykagier.ovh.or...nr13/pestka.htm

Treść konkursu etc. Obie edycje TGFa są ograniczone do builda 247 i nie mogą zostać zaktualizowane, chyba że zakupi się pełniejszą licencje. Jednak otrzymamy zniżkę i to obojętnie czy wybierzemy TGF2 czy też MMF2 (Dev). Sprawdziliśmy to na własnej skórze i możemy potwierdzić, że ani rozszerzenia ani aktualizacje nie działają (tak więc nie mamy dostępności do poprawek z builda 248 i nowości jak ruch z prędkością 255 czy ruch czasowy). Również możemy zapomnieć o HWA czy JAVA w tej wersji oprogramowania. Artykuł prezentuje podstawowe opcje programu (bardziej podstawowe niż poprzedni...) jednak cena 9,90 za TGF2 jest wg mnie pomimo tych ograniczeń ceną odpowiednią. Zwłaszcza, że został rozpisany konkurs jak przed 6cioma laty.

A co do konkursu może wezmę udział BTW około 40 obiektów jest wbudowanych i są wbudowane pętle, więc czego chcieć więcej?
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=4482



Temat: Konkurs TGF2

W Polsce dzisiaj (13 sierpnia) dostępny jest w sprzedaży TGF2 w sierpniowym numerze Komputer Świat Twój Niezbędnik 4/2008. A także będzie w wrześniowym Komputer Świat Ekspert 9/2008 (wyjdzie 3 września). Obie edycje są ograniczone do builda 247 i nie mogą zostać zaktualizowane, chyba że zakupi się pełniejszą licencje. Jednak otrzymamy zniżkę i to obojętnie czy wybierzemy TGF2 czy też MMF2 (Dev). Sprawdziliśmy to na własnej skórze i możemy potwierdzić, że ani rozszerzenia ani aktualizacje nie działają (tak więc nie mamy dostępności do poprawek z builda 248 i nowości jak ruch z prędkością 255 czy ruch czasowy). Również możemy zapomnieć o HWA czy JAVA w tej wersji oprogramowania. Artykuł prezentuje podstawowe opcje programu (bardziej podstawowe niż poprzedni...) jednak cena 9,90 za TGF2 (aplikacje stworzone w nim mają ekran końcowy tzw. Splash Screen) jest wg mnie pomimo tych ograniczeń ceną odpowiednią. Zwłaszcza, że został rozpisany konkurs jak przed 6cioma laty:

Rozszerzenia są zarezerwowane dla MMF2 (DEV).
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=4482


Temat: Co nowego w MMF dwa?

Developerzy będą mogli tworzyć własne ruchy - kogo Clickteam miał na myśli mówiąc developerzy? Wielka Zagadka Świata.


MMF2 boasts a new movement type, called pinball which is like bouncing ball but with gravity. You can probably guess what uses it might have. What is most exciting though is now there is a movement SDK, so developers can create totally new movements that plug directly in to MMF.

na polski:


MMF2 chlubi się nowym rodzajem ruchu, zwanym Pinballem, który jest podobny do ruchu odbijanej piłki, tylko że posiada grawitację. Możecie się domyślić, jakie daje to możliwości. Co jest najbardziej ekscytujące to SDK (Software Development Kit - dop.) dla ruchów, więc deweloperzy mogą tworzyć zupełnie nowe rodzaje ruchów i podłączać je bezpośrednio do MMF

Deweloper - w połączeniu ze słówkiem SDK - jasno mówi, że chodzi o programistów rozszerzeń.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=1306


Temat: [MMF2 Dev] Rozszerzenie
Mam taki problem.
Otóż OINC nie posiada hasła (jest mi bardzo przykro :< z tego powodu) i dla tegoż postanowiłem wyszukać jakiegoś rozszerzenia, które pozwoliłoby mi na stworzenie własnego programu serwera i klienta gry (od razu mówię iż MOO i OINC odpadają)!
Chciałbym, aby podane przez was rozszerzenie było na tyle sprawne, aby obsługiwało 500+ osób na serwie, gdyż planuję wydać grę typu MMORPG (wiem, że trudna sprawa, ale warto się natrudzić).
Reasumując, chodzi mi o wysyłanie stringów i różnych innych bajerów z jednego komputera do serwera, i odwrotnie.
Mile widziane wydobywanie pingu i takie bzdety w tym rozszerzeniu.

Mam nadzieję, iż znajdziecie takie rozszerzenie lub coś takiego posiadacie i moglibyście mi polecić.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6025


Temat: [MMF2 Dev] Klik OpenGL X2
http://romanx.webd.pl/kli...k3D_by_Mr_Knife
Poszukuję rozszerzenia o nazwie Klik OpenGL (chyba) X2. Nie mogę otworzyć przykładu, gdyż nie posiadam kcopenglX2.mfx .
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6043


Temat: MMF2 oryginalny czy nie?

Bedziu, myślałem że masz oryginała. Ogółem rzecz biorąc, baaardzo mało polaków ma oryginała. Bo po co wydawać 1000zł, skoro możesz się nauczyć za darmo programować w internecie?

Ja też mam oryginalną wersje Dev R249L bo na 248 już wiele rzeczy zaczyna się sypać i nie działać poprawnie głównie jeśli chodzi o rozszerzenia.

Bedziu, ja Ci powiem, że MMF2 daje też różne dziwaczne wpisy np. oryginalny MMF2 dodaje KnownClasses w pewnym kluczu W HLM, gdy wie się jak to ustawić to na pirata można wgrywać patche i dodatki bo widzi jako legalny. Alternatywą jest też klucz wskazany przez Bedzia, modyfikacja Ufola też pozwala updatować piraty...

I dzięki za te klucze.

Edit@:
Bedziu, z Twojego pliku można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy między innymi, że masz na imię Dominik.


Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6708


Temat: [MMF2 Dev] Język skryptowy
Witam. Moją ostatnią zagwozdką, która opanowała mój umysł, jest język skryptowy. Wiem, że są rozszerzenia umożliwiające obsługę LUA, jednak me pytanko brzmi:
Czy możliwe jest stworzenie własnego języka skryptowego do swojej gry?
Czy mógłby być on porównywalny lub lepszy od LUA?
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6753


Temat: [MMF2 Dev] Obracanie obiektu
Witam. Czy istnieje jakieś rozszerzenie, które umożliwiałoby obracanie obiektu (podczas robienia gry) swobodnie np. myszką, aby można było ustawić dany obiekt pod różnym kątem bez kopiowania i obracania. Na przykład mam kawałek ulicy, która kieruje się w górę, ale chcę, żeby ten sam kawałek ulicy był skierowany w bok. Na przykład opcja "obróć pod kątem", czy coś. A może da się to zrobić bez rozszerzenia?

Przepraszam z góry, jeśli napisałem niezrozumiale.

Z góry dzięki za odpowiedź.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6425


Temat: [MMF2] Podążanie aktywnego obiektu.
Wielkie THX. Mam też jeszcze 3 pytania.
Jestem posiadaczem pełnej wersji MMF2 Dev (Wujek rox ), słyszałem że można robić w niej aplikacje na komę (gry). Na jakie komy one są i jak je zapisać (w build> nie ma rozszerzenia .jar)??
Chciałbym stworzyć program który by dawał statystykę ilości wciśniętych przycisków, tyle że nie działa upon pressing a key "x"... Co mam zrobić (MMF2 DEV)
Chciałbym zrobić również screen captura, tyle że mam problem z tym co wcześcniej (przyciskami) i nie wiem jak zrobić aby program był w treyu (nie chcę aby był na pasku, gdzie pojawiają się zwykłe programy, np.: Internet Explorer, Tibia , saper) lub poprostu działał w tle (gdy wcisnę "x" to pojawi się okno z programem, a jak wcisnę "y" to zniknie [będzie niewidoczny]).
Kieruję te pytania do Andiego (szacun dla niego i pomógł of kors). Jeżeli się uda to może nawet postawię tobię 3 pomógł (za te next pytania).
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=5565


Temat: [KLIKI] Jak porządnie tworzyć?
Utworów muzycznych jest ponad 80, na każdy poziom przypada po jednym, w sumie wszystkie ważą 5 MB.
Wszystkie Grafiki 20 MB
Sample razem 3 MB
W sumie to 28 MB, a skąd pozostałe 122 MB ?

I mam też pytanie co do ruchów, w MMF2 Dev są takie rozszerzenia jak advanced platform movement, advanced path movement, itp. Czy są one warte uwagi ?

[ Dodano: 2010-02-24, 12:18 ]
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6444


Temat: [MMF2] Szukanie plików o rozszerzeniu
Uwaga, potrzebuję szybkiej pomocy.
Muszę szybko zrobić takie coś:
Plik w wybranym folderze wynajduje pliki o rozszerzeniach *.jpg, jak nie ma to *.png, jak nie ma to *.gif, na sam koniec *.bmp.
Po czym wyświetla zawsze pierwszy znaleziony.
Przykład, czy napisane krok po kroku.
Muszę mieć jakiekolwiek rozwiązanie ;d .
Search Object dla mnie nigdy nie działa, jak zaczynam konfigurować to nici .

Edytory: MMF2 DEV lub MMF2
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=5935


Temat: [MMF2] Wysłanie Emaila

No to zapytam się innaczej. Jak używać Live receiver?? Na 99% nie masz Live Receiver
Jak wysłać e-mail'a bez żadnej wiadomości, że EMAIL ZOSTAŁ WYSŁANY? Musisz się posłużyć rozszerzeniem, które jest dostępne tylko do MMF2 Dev, albo zrobić to poprzez plik PHP
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=3628


Temat: [MMF2/MMF2 Dev] Joystick 2 Object
Przykład pokazuje jak poprawnie wykorzystywać możliwości rozszerzenia Joystick 2 Object. Zanim zaczniesz upewnij się czy na joysticku pali się lampka oznaczająca aktywność gałek analogowych w przeciwnym wypadku aktywne będą tylko standardowe przyciski ruchu (tzw. strzałki). Nie czujesz wibracji joysticka podczas testowania przykładu? Upewnij się czy masz poprawnie zainstalowane sterowniki wibracji w systemie. Zwykle takie sterowniki są dostarczane razem z joystickiem na płycie CD lub mini-CD.

√ Pobierz teraz...
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6154


Temat: [MMF2/MMF2 Dev] Dzielenie Tagów
Przykład, który pokaże jak wykonać konwersje tagów z jednego obiektu edycji, oddzielonych w tym przypadku kropkami na kilka innych niezależnych obiektów edycji za pomocą prostemu w obsłudze rozszerzeniu o nazwie String Tokenizer.

√ Pobierz teraz...
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=6155


Temat: Click Kompetention :P
Nagrody:
1. MMF2 Dev
2. "Make Amazing Games In Minutes" albo "A Power Users Guide To Game Creation". Do wyboru.
3. "Make Amazing Games In Minutes" albo "A Power Users Guide To Game Creation". Do wyboru.

Zasady:
1. Temat to po prostu "Zima". Interpretuj jak chcesz.
2. Możesz robić sam albo w grupie ale jeśli robisz w grupie i wasza gra wygra, musisz zdecydować kto dostanie nagrodę bo będzie ino jedna kopia.
3. Max wielkość spakowanego pliku nie może przekroczyć 30 Mb i musi zawierać plik ze źródłem, wszystkie rozszerzenia i DLL jakie używa oraz plik EXE.
4. Musisz sam sobie znaleźć hosta na grę.
5. Cośtam, że administratorzy będą oceniać czy cóś, nie rozumiem tego punktu, sorry.
6. Koniec terminu to 23.00 w niedzielę 23 grudnia. Jak się spóźnisz to doopa.
7. Możesz wysyłać poprawione wersje ile razy chcesz ale do upłynięcia terminu. Po terminie nie będą ważne.
8. Jedna gra na osobę/grupę.
9. Decyzja sędziów jest ostateczna.
10. Clickteam nie ma wpływu na konkurs (czyli wyniki chyba). Admini i edytorzy (?) TDC nie mogą brać udziału.
11. Nie jęczeć adminom jak będą wyniki.
12. Gierki (link do gry) wysyłać na PW do niego (autora newsa chyba ale nie wiem kto to) z nazwą gry, linkiem do ściągnięcia i imieniem, nazwiskiem i adresem gościa który ma dostać nagrodę.

Kryteria oceniania:
Grafika (x/25 pkt)
Dźwięk (x/10pkt)
Temat (x/20) Jak się w temat wpasowałeś.
Grywalność (x/25 pkt) Czy fajno się gra.
Programowanie (x/20) Jak dobrze zrobiony kod, czy są bugi itp.


Takie swobodne tłumaczenie.
PS. jak coś przekręciłem (ale raczej nie) to sryt, uczę się.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=3558


Temat: [MMF2 Dev] Aplikacja w aplikacji - wykrywanie procesu
Otóż napotkałem problemik. Chcę aby w mojej aplikacji, znajdowała się gra. Jak to zrobić o0?
Zna ktoś jakieś rozszerzenie?
----------------------------------
Druga sprawa: Chcę, aby aplikacja wykrywała procesy gier, które ja wybiorę. Chcę zrobić taki X-Fire ;p
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=5772


Temat: [MMF2 Dev] Gry Java
mam pytanie skąd pobrać rozszerzenia do mmf 2 dev by spróbować zrobić grę java ?
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=5638


Temat: [MMF2 Dev] Gry Java

mam pytanie skąd pobrać rozszerzenia do mmf 2 dev by spróbować zrobić grę java ?
-.-'
Do zapisu gry java nie potrzeba pluginu, a lepiej jest gdy się ich nie używa bo nie każdy może zostać zinterpretowany na kod java.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=5638